فوتبال ایران

13156
ادریس ساسی و بدن هایی که به موقع شلاق خورد

خاطرات مارکو زنده شد

ادریس ساسی و بدن هایی که به موقع شلاق خورد

پرسینگ شدید تیم پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل الاهلی در هوای شرجی عربستان، واقعاً قابل توجه بود.

به گزارش ایران ورزشی، پرسینگ شدید تیم پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل الاهلی در هوای شرجی عربستان، واقعاً قابل توجه بود. تیم پرسپولیس با نمایش خیره‌کننده‌ای که در زمین فوتبال داشت، نشان داد که نه تنها برای این بازی بلکه برای کل فصل آماده‌تر از همیشه است. بازیکنان طوری بازی کردند که اگر نمی‌دانستید در چه آب و هوایی هستند، اگر عملکرد پرسپولیس از نظر پرسینگ در این بازی را می دیدید، فکر می‌کردید در یک روز دلپذیر پاییزی در تهران مشغول بازی هستند، نه در اوج گرما و رطوبت جده عربستان!

بدنسازی و آمادگی جسمانی این تیم به وضوح مشخص بود. آنها به‌طور مداوم و بدون هیچ نشانه‌ای از خستگی بین دو تیم در حال تاخت و تاز بودند و این به ما نشان داد که کارهایی که در فصل بدنسازی انجام شده، نتیجه‌اش را به خوبی نشان داده است. بدن‌های بازیکنان به قدری تازه و با طروات به نظر می‌رسید که انگار تازه از خواب بیدار شده‌اند. این موفقیت، قطعاً نشانه‌ای از کار حرفه‌ای و دلسوزی ادریس ساسی، مربی بدنساز پرسپولیس است. او با تلاش و کوشش خود، یاد و خاطره مارکو بدنساز زمان برانکو را زنده کرده است. برانکو و تیمش همیشه به خاطر تمرینات بدنسازی سخت خود معروف بودند و حالا با ساسی، به نظر می‌رسد که این رویکرد مجدداً به تیم بازگشته و بازیکنان با قدرت بدنی بالا و انرژی فراوان در میدان حاضر می‌شوند.

در نهایت، می‌توان به جرات گفت که پرسپولیس امسال با این بدنسازی عالی و پرسینگ تهاجمی، می‌تواند برای هر تیمی چالش بزرگی باشد. بازی‌های آینده نشان خواهد داد که آیا این روند ادامه‌دار خواهد بود یا خیر، اما فعلاً همه ما می‌توانیم از این نمایش پرانرژی و خیره‌کننده لذت ببریم و به آینده خوش‌بین باشیم.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران